Tanke Känsla Handling

Han andas inte... fan.. Han andas inte.
Gurkmeja... Gurkmeja var vårt safety word. Han sa det aldrig....
.....eller gjorde han?

Här sitter jag och röker ner mina lakan jag pungat ut 800 spänn för.
Vitt siden. Han insisterade på att det skulle vara vitt siden.
Pengar ner i sjön om du frågar mig.
Cigarett nummer 8
och jag inser att jag askat i sängen, på lakanet. Ett glödande hål
på något så vackert. Ett glödande hål i mina lungor.

Gurkmeja var det. Gurkmeja.
Jag hade aldrig mött någon som Jack.
Han var den ende som gjorde mina snuskiga tankar till verklighet.
Cigarett nummer 10
Jag var praktiskt taget oskuld innan jag mötte honom. Han hade nånting som fick mig
att göra vad som helst för honom, vad som helst mot honom. Vad som helst mot mig själv.

Tomt cigarett-etui
Varför andas du inte din jävel!?
Måste jag ha DITT liv på min samvete också?
Vi hade precis vårt livs bästa sex så slutar du andas bara sådär.
Tanken har varit att döda dig varje gång, så missar jag när jag väl gör det, Le grand Finale.


Gurkmeja, ska det vara så jävla svårt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

I love it!

2008-08-15 @ 00:13:12
URL: http://terpsichore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0