Jack.


-Ha, hörde ni vad Jack och Jackie gjort den här gången?!
-Herregud! De har ingen skam i kroppen.
-Shh, de sitter runt hörnet.
Jackie & Jack. Radarparet.



-Vafan Jack, du bröt av min cigg!
-Sluta gnäll vi har fler paket, fler cigaretter.
Radarparet. Jackie & Jack.


-G F C Jackie? Väldigt nytänkade av dig. Det blir aldrig någon låtskrivare av dig.
-Sluta gnäll. Sluta gnäll. SLUTA GNÄLL!
-Vafan, du hade av G-strängen! Vad har hänt med dig? Du var aldrig såhär aggressiv förut.
-Jag tjänar pengar på musik Jack. Säger jag att G F C funkar så gör det det.
-Du har tappat kärleken till det. Hur hinner du älska det här när du pryder omslag varje dag? Om du säger att röda klackar funkar så är det som funkar. Du har inte haft en spelning på månader. Du har inte varit nykter på 3 veckor.

-Fast du är jävligt sexig i klackar Jackie.
Sellout&Poet. Radarpar.



-Tack... ska vi lägga på stråkar då?
-Nu tar vi paus från detta, tills jag fixat en ny sträng iaf.





Hur lång tid tar det?

Kommentarer
Postat av: Johan "you know who"

Seriöst, vad är det här för slags blogg? Jag hänger inte med för 5 öre och mår dåligt av att det säkert finns någon jävel som tycker det här är bra. Skärpning bella, du är 40 000 000 ggr roligare än så här! Jävla poser bloggar kan andra hålla på med "Jack å Jill tycker..." BUUU... FUCKING... HUUU Men ja, kan ju trösta mig att det va ett tag sen du skrev i den här "bloggen" Gör om gör rätt...

/Din älskade bror

2009-01-03 @ 18:24:23
Postat av: Anonym

Seriöst, vad är det här för slags blogg? Jag hänger inte med för 5 öre och mår dåligt av att det säkert finns någon jävel som tycker det här är bra. Skärpning bella, du är 40 000 000 ggr roligare än så här! Jävla poser bloggar kan andra hålla på med "Jack å Jill tycker..." BUUU... FUCKING... HUUU Men ja, kan ju trösta mig att det va ett tag sen du skrev i den här "bloggen" Gör om gör rätt...

/Din älskade bror

2009-01-03 @ 18:25:27
Postat av: Johan "you know who"

Seriöst, vad är det här för slags blogg? Jag hänger inte med för 5 öre och mår dåligt av att det säkert finns någon jävel som tycker det här är bra. Skärpning bella, du är 40 000 000 ggr roligare än så här! Jävla poser bloggar kan andra hålla på med "Jack å Jill tycker..." BUUU... FUCKING... HUUU Men ja, kan ju trösta mig att det va ett tag sen du skrev i den här "bloggen" Gör om gör rätt...

/Din älskade bror

2009-01-03 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0