Loveorexia By Jackie Dallas.

varje gång jag ser honom vill jag spy.
jag kan inte köpa nya jeans.
mina naglar ruttnar.
mina tänder ruttnar.

jag är fin ändå.

han skrattar när jag ramlar.
jag skrattar när jag ramlar.
jag skrattar när det svartnar för mina ögon
och jag utmattad ligger på golvet och gläds åt
höftbenen som pressas mot golvet.
jag skrattar åt alla feta kvinnor som är tillsammans
med nice guys.
Nice guys finnish last.

jag är snäll även fasst jag skrattar åt alla.

jag gillar att skratta.
jag gillar att svimma.
jag gillar att göda mitt ego
med andras övervikt.
jag gillar att att att


Kommentarer
Postat av: m

Grymt babe! grymt indeed :>

2008-09-29 @ 22:20:51
URL: http://apjaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0